Teljeskörű marketing tanácsadás

Így segíthetünk marketing tanácsadással a vállalkozásodnak

Milyen a jelenlegi marketingterved? Mennyire sikeresek a kampányaid? Látod-e a marketingtevékenységétől elvárt megtérülést?

Ha még nincs marketing tanácsadód, akkor jó eséllyel nem hozol ki annyit a marketingből, amennyit tudnál. Az interaktív tartalmak, az influencer marketing és az élő közvetítések jó ideje jelen vannak, és egyre több cég veszi fel őket az online marketing arzenáljába, így szinte lehetetlen naprakésznek maradni, hacsak nem fogadsz fel egy profi csapatot. 

Mégha nem is érdeked, hogy a marketing élvonalába tartozz – márpedig tényleg érdemes lenne -, egy tanácsadó felbecsülhetetlen értéket képvisel, ha egy erős stratégia kialakításáról és sikeres végrehajtásáról van szó.

Szeretnél többet megtudni arról, hogyan segíthetünk marketing szakértőként a vállalkozásodnak? Olvass tovább.

Fontos, hogy legyen egy szilárd marketing stratégia

A marketingstratégiád egy megvalósítható terv, vagy csak egy homályos ötlet, amit elkészítettél egy sablon alapján?

Ha a jelenlegi terved valahogy így hangzik: “Kezdj el blogolni, posztolj gyakrabban a Twitteren, állíts be néhány Google-hirdetést”, akkor komoly segítségre van szükséged. Marketing tanácsadókként segíthetünk olyan stratégiát kialakítani, amely kapcsolódik a szélesebb körű üzleti céljaidhoz, és amelyet az igények változásával kiigazíthatsz.

Az alapterv általában a következőket tartalmazza:

  • SWOT-elemzés
  • Piacelemzés
  • Értékesítési előrejelzés
  • Költségvetés

Ha ezek az alapok megvannak, elkészülhet az a cselekvési terv, ami leírja, mit kell tenni a következő lépésekben. 

A sikeres marketingterv tartalmaz konkrét, mérhető célokat, amelyek kisebb feladatokra bonthatók, a megcélzott platformok listáját, a kulcsfontosságú stratégiák részleteit, valamint az eredmények elemzésére vonatkozó tervet.

Egy szilárd terv minden sikeres marketingstratégia gerince – anélkül nem lehet messzire jutni az online világban. 

Tartalomnaptár fenntartása

Manapság a legtöbb vállalkozásnak van valamilyen blogja, de kevesen szánnak időt arra, hogy összeállítsanak és fenntartsanak egy tartalomnaptárt.

A tartalmi naptár lehetővé teszi, hogy hónapokra előre megtervezd a bejegyzéseket, és biztosítsd, hogy azok kapcsolódjanak az egyes negyedévekre vonatkozó üzleti céljaidhoz, valamint megtervezheted a különleges promóciókat, eseményeket vagy ünnepeket.

Marketing tanácsadódként összeállítunk egy tartalomnaptárt, amely tartalmazza a posztok címeit, a tartalmi ötleteket, a célzott kulcsszavakat, a felhívási javaslatokat és a határidőket.

A tartalmi naptárat megoszthatod írói csapatoddal (akik mi is lehetünk), hogy biztosítsd a következetes és célzott tartalommarketing-stratégiát – nem pedig egy rakás véletlenszerű, céltalan posztot.

Miért fontos a keresőoptimalizálás (SEO)?

Ha már van egy blogod, gondoskodnod kell arról, hogy az emberek valóban megtalálják – és itt jön a képbe a SEO.

Marketing tanácsadóként segíthetünk kulcsszókutatással, a bejegyzések és weboldalak megfelelő keresőkifejezésekre történő optimalizálásával, valamint a meglévő oldalak SEO-jának javításával kulcsszavak és címkék hozzáadásával, szövegszerkesztéssel.

Mindezek az apró feladatok talán soha nem lennének elvégezve, de együttesen óriási hatással vannak a forgalom mennyiségére.

Tartalmak népszerűsítése a közösségi médiában

Tudtad, hogy a versenytársaidnak 97%-a jelen van a közösségi médiában? De vajon melyik a legjobban használható platform?

Kutatásokat és teszteléseket végzünk, hogy kiderítsük, mely csatornákon érhető el a legtöbb elkötelezettség a vállalkozásod számára.

Tematikusan készítünk tartalmakat oldaladnak, például a Facebookra, Instagramra, majd ezeket felhasználva vissza tereljük a forgalmat az oldaladra.

Online hirdetési kampányok készítése

Gyorsan új ügyfelekre van szükséged? Az online hirdetési kampányok az egyik leggyorsabb és leghatékonyabb módja az új forgalom generálásának és az eladások növelésének, de a kampányok helyes megtervezésének tudománya van.

Tanácsadóként segítünk eldönteni, hogy milyen típusú fizetett hirdetés a megfelelő számodra, milyen kulcsszavakat célozz meg, milyen hosszú legyen a kampány, és mekkora költségvetést kell elkülönítened. Ezt követően meg is valósítjuk ezeket a kampányokat.

Emellett figyelemmel kísérjük a folyamatban lévő kampányokat, és szükség esetén kisebb javításokat végzünk. Ez azt jelenti, hogy pénzt takaríthatsz meg az alulteljesítő hirdetések visszavonásával, és növelheted az eladásokat a jól teljesítő hirdetések növelésével.

Miért érdemes a marketing tanácsadást igénybe venni?

A marketingben olyan sok ponton kell egyensúlyozni, hogy profi segítség nélkül egyszerűen nem lehet jó, nyerő stratégiát kialakítani.

A sikerhez elengedhetetlen egy szakértő csapat megbízása a tervek kidolgozására és végrehajtására, a kutatások elvégzésére, az erőfeszítések elemzésére és a trendek követésére.